WEBimpuls, Aplikacje WEB, Strony Internetowe, SEO
Masz pytania? Zadzwoń do nas.
+48 693 535 818

oferta współpracy

Szukasz wyzwań

jako specjalista

ds. Social Mediów

Dołącz do naszego zespołu

Rekrutacja trwa ...

Kogo szukamy?

Poszukujemy specjalisty ds. Social Mediów.


Opis stanowiska*

Osoba na tym stanowisku* będzie prowadziła działania w portalach społecznościowych głównie Facebook i Instagram. W zakres prac będzie wchodzić między innymi prowadzenie strony/fanpage klientów, tworzenie angażujących treści w postach, organizowanie konkursów, moderowanie dyskusji, budowanie interakcji fanpage klienta z użytkownikami, odpowiadanie na pytania. Biegłość posługiwania się językiem polskim w piśmie będzie ważnym atutem. Istotną i mocną cechą takiej osoby powinna być samodzielność, zdolności analityczne, zdolność wyciągania wniosków oraz chęć i umiejętność ciągłego dokształcania się.

* liczymy na to że osoba, z którą nawiążemy współprace działała do tej pory jako samodzielny freelancer. Istnieje również możliwość założenia wspólnej firmy w formie spółki. WEBimpuls gwarantuje pełne wsparcie w tym zakresie a przede wszystkim dostarczaniem Know-How oraz klientów.

Kompetencje i obowiązki

  • Prowadzenie profili i fanpage na Facebooku
  • Prowadzenie profili Instagram
  • Prowadzenie profili i kanałów na YouTube
  • Opracowywanie strategii oraz celów marketingowych do Social Mediów
  • Kreowanie wizerunku firm i produktów w Social mediach.
  • Copywriting na potrzeby social mediów w tym: redagowanie postów i reklam.

Wymagania


  • Znajomość kanałów komunikacji: Facebook, YouTube, Linkedln, Twitter, Instagram, Snapchat.
  • Komunikatywność, otwartość oraz bardzo dobre władanie polszczyzną.
  • Język Angielski na poziomie komunikatywnym.
  • Analityczne myślenie, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie.
  • Samodzielność, samodyscyplina i umiejętność zarządzania własnym czasem.

Doświadczenie

Oczekujemy osób chcących rozwijać się i poszerzać swoją wiedzę o komunikacji za pośrednictwem Social Mediów, głównie Facebooku oraz w innych portalach – 1 rok doświadczenia będzie dodatkowym atutem..

Osoby które będą współpracować z WEBimpuls w zakresie SM powinny się wykazać aktywnością w Internecie, tj. aktywnym, aktualnym i bogatym kontem osobistym lub zawodowym w mediach społecznościowych. Oczekujemy również biegłości i ciekawości ze strony kandydata w posługiwaniu się różnymi narzędziami społecznościowymi, do publikacji contentu w Internecie np.: transmisje life, blogi, komentarze, fora, przynależność do różnych grup na Facebooku, szeroką siecią kontaktów w SM.

Mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych w SM (piksel konwersji FB, LinkedIN)


Dołącz do zespołu WEBimpuls


Rekrutacja:

W kryterium wyboru osób do współpracy będzie przede wszystkim doświadczenie w działaniach w SM np: na facebooku oraz aktywność kandydatki/kandydata w mediach społecznościowych.

W drugiej kolejności kryterium wyboru będzie wykształcenie oraz samodzielność. Preferujemy wykształcenie wyższe kierunkowe np: Marketing,Język Polski, Dziennikarstwo, Public Relations, Informatyka oraz inne powiązane z tematyką współpracy. W zakresie samodzielności liczymy na kreatywnośc, odwagę i pełną samodzielność przy podejmowaniu decyzji w planowaniu kampanii i wizerunku obsługiwanych firm w social mediach.

W drugiej kolejności kryterium wyboru będzie chęć kandydata do założenia wspólnej firmy z WEBimpuls (spółka zależna ), która będzie się specjalizowała w Social Marketingu i Public Relations Online. Decyzje o wspólnym założeniu firmy będą podejmowane po okresie próbnym np: po 6 - 12 miesiącach współpracy. Taka osoba powinna wykazywać również zdolności managerskie lub chęci do rozwoju w tym zakresie.


przejdź do formularza rekrutacyjnego

Współpracę widzimy tak:

  • Z osobami samodzielnycmi i szybko roziwjającymi się chętnie podpiszemy umowę o pracę.
  • Docelowo planujemy wyodrębnić dział social media jako odrębną firmę (spółkę z o.o.) dlatego istnieje możliwość szybkiego awansu a nawet wjścia w spółkę jako wspólnik i zostania członkiem zarządu.
    • Nowa firma będzie się specjalizowała w Social Marketingu oraz w strategii sprzedaży opartej o SM.
    • WEBimpuls będzie szeroko wspierać nową firmę.
  • Ostatecznie forma współpracy zależeć będzie od samego kandydata.

Co możemy Ci zaoferować?

Elastyczne godziny pracy

Współpraca ma być elastyczna i wygodna dla ciebie. Możesz przychodzić do pracy o dowolnej godzinie. Nawet jeśli potrzebujesz więcej wolnego - nie ma sprawy. Ważne, abyś był wypoczęty i zadowolony z pracy.

Edukacja i Rozwój

Współpracując z nami będzie czas na naukę i rozwój. Praca to nie tylko odtwarzanie posiadanej wiedzy ale przede wszystkim zdobywanie nowej. Dużo czasu inwestujemy w rozwój, eksperymentowanie i testowanie nowych narzędzi, trendów i pomysłów.

Ciekawe i rozwijające projekty

Realizujemy projekty dla firm z różnych branż i różnych miast. Każda z nich potrzebuje pomocy w SM i indywidualnie opracowanej strategii. Nie ma dwóch taki samych kampanii.

Zasoby WEBimpuls

Otrzymasz pełny dostęp do WEB developerów, specjalistów SEO oraz grafików, którzy pod Twoją komendą będą realizowali opracowane przez Ciebie kampanie w SM.

Rozwój kompetencji biznesowych

Oprócz rozwoju w kierunku Social Mediów będziesz przygotowywany do tego aby najpierw zarządzać całym działem SM a później poprowadzić i rozwijać własną firmę.

Możliwość pracy zdalnej

Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i możesz pracować w dowolnym miejscu na ziemi. Specyfika social mediów jest daje właśnie taką możliwość. Jeżeli zechcesz, część swojej pracy możesz wykonywać zdalnie.


Jeśli rozpoznajesz te ikony to zapraszm do złożenia CV