Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Czcionka
Treść
Kontakt
Targi e-handlu Warszawa 2022
29.04.2022

Targi e-handlu Warszawa 2022

Targi e-handlu 2022, to jedno z największych tegorocznych wydarzeń branży e-commerce w Polsce. Jedno miejsce, wiele firm z branży e-commerce, nowe kontakty biznesowe, ciekawe prezentacje - tak właśnie wyglądały targi e-handlu w Warszawie, w których mieliśmy okazję uczestniczyć w kwietniu. Cieszy nas to tym bardziej, że duża ilość tegorocznych zamówień dotyczy właśnie sklepów internetowych.  

Cieszymy się, że w końcu po pandemii mogliśmy spotkać się ze starymi znajomymi i poznać pracowników firm, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu.

 

Podczas targów nie mogliśmy przejśc obojętnie obok stoiska PrestaShop. Dzięki wizycie na targach e-commerce przystąpiliśmy do programu partnerskiego PrestaShop. Od 10 lat wykonujemy sklepy internetowe na PrestaShop, programujemy moduły, piszemy szablony, więc w końcu sformalizujemy nasz związek z PrestaShop.

Przy okazji rozmowy z przedstawicielami PrestaShop dowiedzieliśmy się, że w tym roku obowiązują nowe zasady partnerstwa. Ponadto PS będzie organizatorem swoich wewnętrznych eventów dla partnerów, w których chętnie weźmiemy udział.

 

Na e-commerce expo 2022 nie mogło zabraknąć także naszych przyjaciół i jednocześnie sąsiadów z Gate Software, którzy tworzą potężne sklepy internetowe na Magento.

 

Decydując się na sklep internetowym stoisz prze wieloma trudnymi wyborami. Jeden z nich dotyczy, czy ma to być własna platforma, czy SAAS na abonament? Jeśli własna to tylko PrestaShop, jeśli na abonament to tylko Shoper. Na targach e-commerce w końcu poznaliśmy ekipę firmy Shoper, z którą mieliśmy przyjemność współpracować zdalnie.

 

Sklep internetowy to nie tylko instalacja platformy do sprzedaży, to także wiele integracji, bez których sklep internetowy nie mógłby funkcjonować, np. interacja z kurierami, systemem magazynowym, płatności i wiele więcej.

Na przestrzeni ostatnich 2 lat wdrażaliśmy płatności on-line w sklepach internetowych oraz w fundacjach, które pozyskiwały środki w formie datków i darowizn. Najlepszym i najłatwiejszym do implementacji rozwiązaniem okazał się t-pay, z którymi spotkaliśmy się przy okazji branżowego eventu w Warszawie.

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji z tego wydarzenia.

Skomentuj

    Zaloguj się lub zarejestuj