Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

oferta współpracy

Szukasz wyzwań

jako Asystent/ka

Marketingu i Sprzedaży

Kogo szukamy?

Jeśli szukasz dynamicznej pracy, pełnej różnorodnych zadań, to rola asystenta/ki czeka właśnie na Ciebie! Brak nudy gwarantowany. To stanowisko dla osoby świetnie zorganizowanej, potrafiącej przeskakiwać z tematu na temat, która lubi kontakt i współpracę z ludźmi. Oprócz rozwoju swoich kompetencji organizacyjnych, będzie to dla Ciebie szansa poznania świata sprzedaży i marketingu w agencji reklamowej i programistycznej.


Opis stanowiska*

Osoba na tym stanowisku* będzie prowadziła działania w portalach społecznościowych głównie Facebook i Youtubie. W zakres prac będzie wchodzić między innymi prowadzenie firmowej strony/fanpage  oraz kont na innych portalach, moderowanie dyskusji, budowanie interakcji fanpage z użytkownikami, odpowiadanie na pytania. Biegłość posługiwania się językiem polskim w piśmie będzie ważnym atutem. Istotną i mocną cechą takiej osoby powinna być samodzielność, zdolności analityczne, zdolność wyciągania wniosków oraz chęć i umiejętność ciągłego dokształcania się.

* liczymy na to że osoba, z którą nawiążemy współprace działała do tej pory jako samodzielny freelancer. Istnieje również możliwość założenia wspólnej firmy w formie spółki. WEBimpuls gwarantuje pełne wsparcie w tym zakresie a przede wszystkim dostarczaniem Know-How oraz klientów.

Zakres obowiązków

  • Wsparcie działań promocyjnych.
  • Prowadzenie firmowych kont w mediach społecznościowych (głównie facebook, linked in, youtube).
  • Prowadzenie komunikacji z potencjalnymi klientami w social mediach.
  • Pomoc przy prowadzeniu firmowego Bloga.
  • Korekta publikowanych tekstów i artykułów.

oraz:

  • Przygotowywanie ilustracji materiałów graficznych.
  • Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami.
  • Tworzenie bazy klientów.
  • Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów.
  • Udział w spotkaniach i szkoleniach wewnętrznych.

Wymagania


  • Biegłość w korzystaniu z Facebooka i Youtuba.
  • Komunikatywność, otwartość.
  • Podstawowa znajomość Linked In.
  • Własne prywatne i aktywne konta na portalach społecznościowych.
  • Znajomość zasad pisowni i korekty tekstów.
  • Umiejętność pisania tekstów (postów i artykułów).
  • Podstawowa wiedza o marketingu, sprzedaży i komunikacji z klientami.
  • Samodzielność, samodyscyplina i umiejętność zarządzania własnym czasem.

Doświadczenie

Poszukujemy osoby zwinnej i biegłeś w korzystaniu z portali społecznościowcyh, która będzie wspirać działania promocyjne w tych kanałach. Zależy nam na osobach chcących rozwijać się i poszerzać swoją wiedzę o komunikacji za pośrednictwem Social Mediów, głównie Facebooka i YouTuba. Doświadczenie we współpracy z firmami będzie dużym atutem.

Osoby które będą współpracować z WEBimpuls na tym stanowisku powinny się wykazać aktywnością w Internecie, tj. aktywnym, aktualnym i bogatym kontem osobistym lub zawodowym w mediach społecznościowych. Oczekujemy również biegłości i ciekawości ze strony kandydata w posługiwaniu się różnymi narzędziami społecznościowymi.

Mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu firmowych fanpage.

Dołącz do zespołu WEBimpuls


Rekrutacja:

W kryterium wyboru osób do współpracy będzie przede wszystkim dostępność, komunikatywność doświadczenie w działaniach w SM np: na facebooku oraz aktywność kandydatki/kandydata w mediach społecznościowych.

W drugiej kolejności kryterium wyboru będzie wykształcenie oraz samodzielność. Preferujemy wykształcenie wyższe kierunkowe np: Marketing, Język Polski, Dziennikarstwo, Public Relations, Informatyka oraz inne powiązane z tematyką współpracy. W zakresie samodzielności liczymy na kreatywność, odwagę i pełną samodzielność przy podejmowaniu decyzji w planowaniu kampanii i wizerunku obsługiwanych firm w social mediach.

W drugiej kolejności kryterium wyboru będzie chęć kandydata do założenia wspólnej firmy z WEBimpuls (spółka zależna ), która będzie się specjalizowała w Social Marketingu i Public Relations Online. Decyzje o wspólnym założeniu firmy będą podejmowane po okresie próbnym np: po 6 - 12 miesiącach współpracy. Taka osoba powinna wykazywać również zdolności managerskie lub chęci do rozwoju w tym zakresie.

Współpracę widzimy tak:

  • Ta oferta jest kierowana zarówno dla osób poszukujących stałej pracy jak również dla tych osób, kóre nie mogą pracować na pełny etat w regualrnych godzinach.
  • Możliwa jest zarówno praca zdalana w domu jak i w biurze na wałsnym stanowisku komoputerowym. Można też mieszać oba typy pracy i częściowo swobodnie odwiedzać biuro w dogodnych dniach i godzinach.
  • Możliwa jest praca na cześć etatu jak również na pełny etat. Zależy nam aby zbiegiem czasu zaangarzowanie w pracę było coraz większe i nie spadało poniżej 1/2 etatu.
  • Jesteśmy w pełni elastyczni co do godzin i dni pracy.
  • Na początku preferujemy umowę o dzieło/zlecenie.
  • Z osobami samodzielnymi i szybko rozwijającymi się chętnie podpiszemy umowę o pracę.
  • Ostatecznie forma współpracy zależeć będzie od samego kandydata.
  • Dla osób do 30 roku życia istnieje możliwość skorzystania z programu stażowego (w 2021 r.).


Dodatkowe informacje o rekrutacji:

Osoby zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem w którym uwzględniona będzie praca na wymienionym stanowisku.
Rekrutacja jest otwarta i prowadzona w sposób ciągły. Na każde zgłoszenie odpowiadamy. Rekrutacja jest złożona z 3 etapów:

  1. Wstępna weryfikacja CV i rozmowa telefoniczna z kandydatami.
  2. Spotkanie - rozmowa o pracę.
  3. Test/Zadanie rekrutacyjne

Praktyki

Oprócz zapotrzebowania na stałych pracowników zapraszamy również studentów i osoby chcące odbyć praktyki w naszej firmie. W zgłoszeniu lub w CV proszę wyraźnie napisać że kandydat jest zainteresowany praktykami.


WEBimpuls, Aplikacje WEB, Strony Internetowe, SEO

Weź udział w rekrutacji

Wypełnij poniższy formularz, odpowiemy na każdą aplikację