Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Czcionka
Treść
Kontakt
Jak zredagować treść maila firmowego, żeby nie został on uznany za spam

Jak zredagować treść maila firmowego, żeby nie został on uznany za spam

Autor: Konrad Ogar

Ocena:

Stron: 27

Udostępnij:

Udostępnij FBUdostępnij LinkedinUdostępnij Pinterest

Cześć, nazywam się Konrad Ogar i od 2010 roku prowadzę agencję reklamową, która tworzy strony Internetowe oraz pozycjonuje je w wyszukiwarkach. Na przestrzeni tych lat współpracowałem z wieloma firmami obserwując ich rozwój oraz sukcesy w pozyskiwaniu klientów za pośrednictwem Internetu.

W czasie ostatnich kilku lat co raz modniejsza staje się współpraca zdalna i załatwianie spraw min. przez wiadomości emali. Niestety osoby o niezbyt czystych intencjach też wykorzystują emaila do generowania spamu, rozsyłania wirusów czy polowania na Twoje hasła dostępu. z tego powodu usługodawcy hostingowi muszą bronić Ciebie przed ogromną ilością spamu i nieuczciwych treści wirusowych. Niestety w tej walce często poszkodowany zostaje uczciwy użytkownik skrzynki emali, który mimo woli zostaje wychwycony przez filtry antyspamowe i jego wiadomości przestają dochodzić do adresatów. Problem jest jeszcze większy kiedy jest to korespondencja firmowa, od której zależy choćby nawet dochód firmy.

W niniejszym dokumencie chciałbym sie z Tobą podzielić moimi spostrzeżeniami na temat pisania firmowych wiadomości email oraz problemów ze spamem jakie mogą temu towarzyszyć.

Spis treści

  • Jak zredagować treść maila, żeby nie został uznany za spam?
  • Spam, czyli dokładnie co?
  • Spam może spowodować wiele poważnych problemów
  • Spam – problem globalny
  • Zasady legislacji antyspamowej
  • Filtry antyspamowe
  • Polityka Antyspamowa
  • Wskazówki które pomogą sprawniej kontrolować wysyłane przez nas maile
  • Pułapki czyhające na osoby wysyłające maile z newsletterami
  • Inne wskazówki pomocne przy redakcji maili
  • Czego powinieneś unikać redagując maile do Twoich klientów
  • Twoja reputacja

Ebooka przeczytasz na:

Telefon
urządzeniach mobilnych opartych na systemach Android, iOS, Windows oraz HarmonyOS
Tablet
czytnikach Kindle, Pocketbook, BEMI, Inkbook i innych
Monitor
systemach Windows, MacOS, Linux i innych
Urządzenia
wszystkich urządzeniach obsługujących formaty: PDF, Mobi, EPub

Szczegóły

Autor:
Data wydania:
Stron:
Język:
Format:
Rozmiar:
Konrad Ogar
01.10.2020
27
Polski
Ikona
1.06 MB
Pobierz e-book

Podaj adres e-mail.

Do pobrania e-booka wymagane jest podanie adresu e-mail.

Zgody Marketingowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez .… (nazwa administratora danych) moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez …. (nazwa administratora danych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.