Czcionka
Treść
Kontakt
Jak zredagować treść maila firmowego, żeby nie został on uznany za spam

Jak zredagować treść maila firmowego, żeby nie został on uznany za spam

Autor: Konrad Ogar

Ocena:

Stron: 27

Udostępnij:

Udostępnij FBUdostępnij LinkedinUdostępnij Pinterest

Cześć, nazywam się Konrad Ogar i od 2010 roku prowadzę agencję reklamową, która tworzy strony Internetowe oraz pozycjonuje je w wyszukiwarkach. Na przestrzeni tych lat współpracowałem z wieloma firmami obserwując ich rozwój oraz sukcesy w pozyskiwaniu klientów za pośrednictwem Internetu.

W czasie ostatnich kilku lat co raz modniejsza staje się współpraca zdalna i załatwianie spraw min. przez wiadomości emali. Niestety osoby o niezbyt czystych intencjach też wykorzystują emaila do generowania spamu, rozsyłania wirusów czy polowania na Twoje hasła dostępu. z tego powodu usługodawcy hostingowi muszą bronić Ciebie przed ogromną ilością spamu i nieuczciwych treści wirusowych. Niestety w tej walce często poszkodowany zostaje uczciwy użytkownik skrzynki emali, który mimo woli zostaje wychwycony przez filtry antyspamowe i jego wiadomości przestają dochodzić do adresatów. Problem jest jeszcze większy kiedy jest to korespondencja firmowa, od której zależy choćby nawet dochód firmy.

W niniejszym dokumencie chciałbym sie z Tobą podzielić moimi spostrzeżeniami na temat pisania firmowych wiadomości email oraz problemów ze spamem jakie mogą temu towarzyszyć.

Spis treści

  • Jak zredagować treść maila, żeby nie został uznany za spam?
  • Spam, czyli dokładnie co?
  • Spam może spowodować wiele poważnych problemów
  • Spam – problem globalny
  • Zasady legislacji antyspamowej
  • Filtry antyspamowe
  • Polityka Antyspamowa
  • Wskazówki które pomogą sprawniej kontrolować wysyłane przez nas maile
  • Pułapki czyhające na osoby wysyłające maile z newsletterami
  • Inne wskazówki pomocne przy redakcji maili
  • Czego powinieneś unikać redagując maile do Twoich klientów
  • Twoja reputacja

Ebooka przeczytasz na:

Telefon
urządzeniach mobilnych opartych na systemach Android, iOS, Windows oraz HarmonyOS
Tablet
czytnikach Kindle, Pocketbook, BEMI, Inkbook i innych
Monitor
systemach Windows, MacOS, Linux i innych
Urządzenia
wszystkich urządzeniach obsługujących formaty: PDF, Mobi, EPub

Szczegóły

Autor:
Data wydania:
Stron:
Język:
Format:
Rozmiar:
Konrad Ogar
01.10.2020
27
Polski
Ikona
1.06 MB
Pobierz e-book

Podaj adres e-mail.

Do pobrania e-booka wymagane jest podanie adresu e-mail.

Zgody Marketingowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez .… (nazwa administratora danych) moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez …. (nazwa administratora danych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.