Cześć, nazywam się Konrad Ogar i od 2010 roku prowadzę agencję reklamową, która tworzy strony Internetowe oraz pozycjonuje je w wyszukiwarkach. Na przestrzeni tych lat współpracowałem z wieloma firmami obserwując ich rozwój oraz sukcesy w pozyskiwaniu klientów za pośrednictwem Internetu.
W czasie ostatnich kilku lat co raz modniejsza staje się współpraca zdalna i załatwianie spraw min. przez wiadomości emali. Niestety osoby o niezbyt czystych intencjach też wykorzystują emaila do generowania spamu, rozsyłania wirusów czy polowania na Twoje hasła dostępu. z tego powodu usługodawcy hostingowi muszą bronić Ciebie przed ogromną ilością spamu i nieuczciwych treści wirusowych. Niestety w tej walce często poszkodowany zostaje uczciwy użytkownik skrzynki emali, który mimo woli zostaje wychwycony przez filtry antyspamowe i jego wiadomości przestają dochodzić do adresatów. Problem jest jeszcze większy kiedy jest to korespondencja firmowa, od której zależy choćby nawet dochód firmy.
W niniejszym dokumencie chciałbym sie z Tobą podzielić moimi spostrzeżeniami na temat pisania firmowych wiadomości email oraz problemów ze spamem jakie mogą temu towarzyszyć.
Spis treści
- Jak zredagować treść maila, żeby nie został uznany za spam?
- Spam, czyli dokładnie co?
- Spam może spowodować wiele poważnych problemów
- Spam – problem globalny
- Zasady legislacji antyspamowej
- Filtry antyspamowe
- Polityka Antyspamowa
- Wskazówki które pomogą sprawniej kontrolować wysyłane przez nas maile
- Pułapki czyhające na osoby wysyłające maile z newsletterami
- Inne wskazówki pomocne przy redakcji maili
- Czego powinieneś unikać redagując maile do Twoich klientów
- Twoja reputacja